goldwing
Mijn beste vriend is gestolen.
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur Bericht
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 01-08-2009 03:55:03
Onderwerp: Mijn beste vriend is gestolen.
Reageren met citaat

Jarenlang had ik er naar uitgekeken. Er was eerst mijn GL1100, dan 1200 en na lang sparen kon ik uiteindelijk mijn GL1500SE betalen. Na enig zoekwerk vond ik mijn droom. Zwart/grijs en SE ... mijn geluk kon niet op.
Ik heb hem jaren gekoesterd, en ik geef toe, ik lonkte al eens naar een 1800, maar wist dat dit verre toekomst was. Door hard te werken had ik een ware vriend verworven die zonder mij ook maar één moment in de steek te laten duizenden kilometers vergezelde van Denemarken tot het tipje van de Italiaanse laars. Ik hoef het jullie niet te vertellen, jullie voelen waar ik over schrijf.

Privé zat het me niet zo voor de wind en mijn ex-vrouw en ik gingen onze eigen weg. Nog steeds zijn we beste maatjes. Ik had na mijn scheiding geleefd als een echte vrijgezel. Gewerkt en al wat ik nodig had nieuw gekocht. Je kon het niet bedenken en ik had het. Van koffielepel tot paramotor, van schroevendraaier tot reuze plasma TV. Op een dag leerde ik een andere vrouw kennen. Ik leefde in de waan dat ik de eerste dag beleefde van de rest van mijn leven. Ik ging werken voor mijn nieuw gezin en zette alles op alles om mijn verantwoordelijkheid te dragen t.o.v. hen. Ik ging werken, kwam thuis en zetten ook daar het volledig huis perfect in orden. Voor dat ik er erg in had werden al haar oude spullen omgeruild voor mijn nieuwe spullen, mijn nummerplaat van mijn beste vriend werd binnengestuurd, mijn rekeningen werden gulzig aangetast.

Op 23 januari van dit jaar ga ik werken met nachtshift. De traditionele knuffel en kus, alles leek perfect normaal. Om 2 uur 's nachts ontvang ik een sms dat ik niet meer welkom ben en mijn kleren aan de deur staan. Enkel mijn papieren (waaruit alle facturen zorgvuldig waren ontvreemd) en mijn laptop (waaruit alle foto's en bewijsmateriaal waren verdwenen) heb ik teruggekregen. Och ja... ik mocht vertrekken met de woorden: "je hebt hier bewezen dat je handen aan je lijf hebt, je hebt hier jou uniform, je red het wel..."

Ik ben totaal uitgekleed door haar en haar familie en al mijn spullen waar ik jarenlang voor heb gewerkt nemen ze me gewoon af met één sms: je bent niet meer welkom.

De familie Deryck heeft enkel zijn naam niet gestolen. Ze zijn dan ook schatrijk, gaan niet werken en leven in een kasteel van een huis in Landorp - Aarschot tussen het groen, logisch als je ziet wat ze met mij hebben gedaan.

Mijn vrienden, collega's van het werk, paramotor collega's en motorkompanen hebben me zo goed mogelijk terug op de been geholpen. Politie is zeer druk in de weer geweest om mij te helpen. Mijn advokaat haalde uit het rechtsysteem wat ze kon... besluiten neerleggen eind september "2009", pleiten en uitspraak eind September "2010". Recht en rechtvaardigheid lopen niet hand in hand in België. Toch ben ik iedereen enorm dankbaar.

Ik ben radeloos, zie duizenden gelukkige mensen met de motor toeren.. ik kan alleen maar toekijken en me van dag tot dag verder slepen terwijl vreemden, met een laf en misdadig karakter, mij schijnheilig toelachen, genieten van mijn inboedel en misschien wel rondrijden met mijn beste vriend.

Is er iemand die me kan helpen aub ??

Alvast van harte bedankt,
Danny

0476/83.70.48
danny.vandenbussche@gmail.com

Mijn vriend: http://picasaweb.google.com/cruiser41/Italie#5042996093036340178

Mijn album: http://picasaweb.google.com/cruiser41
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
WEBBIE
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 2519
Woonplaats: Ekeren
Geplaatst: 01-08-2009 21:07:05
Onderwerp:
Reageren met citaat

Wat een triest verhaal. Crying or Very sad

Zou niet weten wat ik zou doen als ze mijn 1200 moesten afnemen. Twisted Evil
Op welke manier dan ook.
Nog te zwijgen over de rest.

Mag er niet aan denken dat er zulke mensen bestaan. Evil or Very Mad
Zo'n triest verhaal.
Kan er niet van over.
Hopelijk kan je nog iets terug krijgen van je eigendommen.
(liever alles natuurlijk)

Gr Robert Wink
_________________
Gr Roberthttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Cligne/b_wink.gif
1200 interstate 1987
1500 interstate 1993 staat te koop
GONE WITH THE WINGhttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Transports/moto-avance-3.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 01-08-2009 22:00:46
Onderwerp:
Reageren met citaat

Hallo allemaal,

Ik heb een link naar dit verhaal op tal van sites gezet van motorclubs. Bedankt voor de vele reacties.

Velen vragen wat ik zoek. Ik weet eerlijk gezegd zelf niet wat ik zoek. Ik denk raad en advies vooraleer ik stappen onderneem??
Die familie heeft me op zo'n laffe manier misbruikt en terwijl ik op de grond lag nog liggen nastampen. Een diepe put om terug uit te raken. We zijn nu een aantal maanden later. Met behulp van vrienden en kennissen ben ik stilaan klaar om me te verdedigen, ik denk dat ik emotioneel redelijk sterk sta, maar ik kan totaal geen rust vinden in de situatie.
Die mensen hopen dat ik als een geslagen hond de zaak ga laten rusten, maar al zou ik dat willen... het lukt me niet. Mijn vienden vliegen paramotor... ik sta aan de grond, mijn vrienden gaan toeren met de moto... ik zit thuis te mijmeren over hoe het met mijn 1500 zou gesteld zijn... zolang ik niets doe zullen die mensen zich rustig blijven nestelen in en rond mijn goederen en inboedel. Misschien zullen ze een beetje menselijker zijn als ze een beetje tegenwind voelen?? Pff, ik weet het niet. Ze hebben zich 6 maanden voorbereid, bewijzen en fakturen laten verdwijnen... ik heb pas sinds vorige week alle duplikaten terug. Ik ben emotioneel uitgeput en heb mensen rond mij nodig die me kunnen adviseren en raad geven.
De politie is duidelijk. De voorbereiding waren punctueel uitgevoerd. 5 inspecteurs hebben zich over mijn zaak gebogen, zelfs in hun privé tijd. Strafrechtelijk kan ik ze niets doen. Mijn goederen staan op hun eigendom. Zolang ze daar staan kan ik er niet aan. De oplossing ligt voor de hand zeggen ze: Zorg dat je je goederen in handen krijgt zonder strafrechtelijke feiten te plegen, dan is alles officieel terug van jou want jij hebt van alles fakturen.... . Als ik die man met mijn 1500 op straat tegenkom en ik gooi hem van de moto af en ga er zelf opzitten, is hij terug van mij, want ik heb een faktuur. De wetgeving lijkt nergens op...
Enfin, ik krijg enorm veel positieve reacties, maar vooral boze reacties. Sommigen stellen voor hun kasteel leeg te gaan halen... Ik begrijp hun frustraties, maar ik wil het netjes houden indien mogelijk.

Ik voel aan dat iedereen zich in mijn plaats kan stellen en begrijpt waar ik door moet. Als ik een rationele oplossing zou kunnen vinden voor mijn situatie zou ik er voor gaan, maar ik ben emotioneel te betrokken om rationeel te denken.

Elk woord van goede raad en advies is voor mij dus goud waard.

Nogmaals bedankt, ik sta versteld van de band die er tussen ons motorvrienden is. Ik hou hier in elk gaval een sterk familiegevoel aan over.

Groetjes, Danny
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 02-08-2009 03:41:34
Onderwerp: Tal van mailtjes met vragen.
Reageren met citaat

Mijn verhaal wekt vragen op waar we misschien niet altijd op doordenken. Ik krijg tal van mail met een link naar dezelfde vraag: bestaat er een onofficiële database van gestolen motorvoertuigen op internet die kan geraadpleegd worden in geval van twijfel?

Ik heb mijn moto gekocht bij F&J en heb daar uiteraard een faktuur van. Blijkbaar is de eigenaar van het voertuig de persoon waarop het voertuig is ingeschreven. In mijn geval wordt mijn moto ontvreemd, mijn nummerplaten worden opgestuurd met als gevolg dat ik mijn motor kwijt ben. Politie bevestigd dat dit zo is. Het feit dat de daders geen faktuur hebben heeft niets te betekenen ... het kan hier op een "schenking" gaan van mij aan hen. Rolling Eyes
Bizar feit is: Ik merk op een dag dat mijn motor op Kapazaa staat aan een dumpprijs. Ik meldt dit aan de politie en daarop volgt een huiszoeking. Enkele uren later is het zoekertje van internet af want mijn motor verkopen mag niet in het kader van 'heling van gestolen goederen'
Ik kan mijn motor dus niet officïeel als gestolen opgeven, laten registreren of de verdwijning officiëel bekend maken.
De vraag die wordt gesteld: Bestaat er naast motor forums e.d. geen database waar dergelijke gevallen in opgenomen zijn? Want indien ik een dergelijk gestolen motor koop kan ik vervolgd worden voor 'heling van gestolen goederen'. Wat dus effectief blijkt uit mijn verhaal.

Bestaat zo'n database op internet ?
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
WEBBIE
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 2519
Woonplaats: Ekeren
Geplaatst: 02-08-2009 22:54:56
Onderwerp:
Reageren met citaat

http://www.mag.be/dutch/ die hebben een gestolen rubriek.
Onderaan.

Gr Robert Wink
_________________
Gr Roberthttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Cligne/b_wink.gif
1200 interstate 1987
1500 interstate 1993 staat te koop
GONE WITH THE WINGhttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Transports/moto-avance-3.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
IJSBLOK



Geregistreerd op: 06 Aug 2009
Berichten: 2452
Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
Geplaatst: 07-08-2009 08:10:31
Onderwerp: Re: Tal van mailtjes met vragen.
Reageren met citaat

Cruiser41 schreef:

Bizar feit is: Ik merk op een dag dat mijn motor op Kapazaa staat aan een dumpprijs. Ik meldt dit aan de politie en daarop volgt een huiszoeking. Enkele uren later is het zoekertje van internet af want mijn motor verkopen mag niet in het kader van 'heling van gestolen goederen'
Ik kan mijn motor dus niet officïeel als gestolen opgeven, laten registreren of de verdwijning officiëel bekend maken.


Ook de "tegenpartij" mag het voertuig dus niet verkopen of wegschenken zolang je rechtszaak loopt....

volhouden dus, je zal je wing flink moeten kuisen als je 'm terugkrijgt!

hou de moed erin
_________________
.
.
Heaven can wait

Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !

http://i55.tinypic.com/v4y0eu.jpg
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht
bikervivi



Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 1768
Woonplaats: SCHOTEN
Geplaatst: 08-08-2009 18:08:07
Onderwerp:
Reageren met citaat

heel veel sterkte
_________________
http://i93.photobucket.com/albums/l41/bikervivi/image.jpg Bikers met een hart, rijden voor het goede doel http://samaritanridersbelgium.webs.com/
http://www.hondagoldwings.com/images/cliparts/animations/bikeclipan25.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 10-08-2009 11:23:54
Onderwerp:
Reageren met citaat

Ik heb ondertussen een Flyke (paramotor solo-trike) kunnen vastkrijgen. Zaterdag staat hij in orde en ga ik eindelijk terug vliegen en dit na een jaar non-activiteit.

Om de mensen rond mij te danken die me gesteund hebben de laatste maanden wou ik samen met enkele paramotorvrienden een BBQ organiseren en dit gebeuren een beetje aankleden met wat vliegactiviteiten. Dit is uitgegroeid tot een mini vlieg-treffen met paramotoren, telegeleide vliegdemonstratie, en ballonvluchten.
Moesten er onder jullie zijn die eens willen langskomen mag je me altijd een seintje geven. Vraag daar gewoon naar Danny, ik hou dan enkele pintjes koel als dank voor de morele steun die ik hier van jullie kreeg. Moest God bestaan en ik heb tegen dan mijn duo-paramotor terug, dan trakteer ik iedere geïnteresseerde met een doopvluchtje.

Het treffen gaat door op 05 september te Linter. (baan van St. Truiden naar Tienen)

1ste IJSBEERTREFFEN

ZATERDAG 5 SEPTEMBER vanaf 14u
- Paramotorbijeenkomst
- Ballonvluchten (vertrek om 19u15)
- Demonstratie telegeleide vliegtuigen om 15u en 17u
- Springkasteel voor de allerkleinsten
- Barbecue, ambachtelijk roomijs en vele soorten dranken te verkrijgen

Op 300m van het plein waar het vlieggebeuren doorgaat is er de voorbereiding van de rally die de volgende dag doorgaat.

De toegang zelf is gratis .
Ik ben te bereiken op 0476/83.70.48 , danny.vandenbussche@gmail.com of hier natuurlijk.

Meer info: http://sites.google.com/site/cruiser41c ... ember-2009
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 10-08-2009 21:11:12
Onderwerp: Re: Tal van mailtjes met vragen.
Reageren met citaat

IJSBLOK schreef:
Cruiser41 schreef:

Bizar feit is: Ik merk op een dag dat mijn motor op Kapazaa staat aan een dumpprijs. Ik meldt dit aan de politie en daarop volgt een huiszoeking. Enkele uren later is het zoekertje van internet af want mijn motor verkopen mag niet in het kader van 'heling van gestolen goederen'
Ik kan mijn motor dus niet officïeel als gestolen opgeven, laten registreren of de verdwijning officiëel bekend maken.


Ook de "tegenpartij" mag het voertuig dus niet verkopen of wegschenken zolang je rechtszaak loopt....

volhouden dus, je zal je wing flink moeten kuisen als je 'm terugkrijgt!


hou de moed erin


Wel ik zal nog nooit met zoveel overtuiging gepoetst hebben Wink maar ik denk dat ik hem weg ga schenken aan de persoon die mij mijn goederen kan terugbezorgen. Ik moet keuzes maken. Hoe zwaar ze me soms ook vallen.


Verder vind je hierboven een uitnodiging voor een klein paramotor treffen in Linter op 5 sept 2009. Als je zin hebt... vraag naar mij, dan trakteer ik er eentje op de hopelijk goede afloop. Embarassed

Alvast bedankt voor de morele steun.
Danny

_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 10-08-2009 21:14:16
Onderwerp:
Reageren met citaat

bikervivi schreef:
heel veel sterkte


Bedankt Vivi,

Voor jou ook, kom eens af naar Linter. Dan kunnen we samen eentje drinken op het goed verloop.

Groetjes, Danny

Knappe moto heb je daar, wow... Rolling Eyes

_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
bikervivi



Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 1768
Woonplaats: SCHOTEN
Geplaatst: 10-08-2009 23:50:27
Onderwerp:
Reageren met citaat

kunnen spijtig genoeg niet afkomen zitten dan met ons voeten onder de tafel trouwfeest met bbq
_________________
http://i93.photobucket.com/albums/l41/bikervivi/image.jpg Bikers met een hart, rijden voor het goede doel http://samaritanridersbelgium.webs.com/
http://www.hondagoldwings.com/images/cliparts/animations/bikeclipan25.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
WEBBIE
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 2519
Woonplaats: Ekeren
Geplaatst: 11-08-2009 11:18:05
Onderwerp:
Reageren met citaat

kan ook niet komen.
Er zijn al andere plannen gemaakt.
kunnen we dat pintje te goed houden?

Gr Robert Wink
_________________
Gr Roberthttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Cligne/b_wink.gif
1200 interstate 1987
1500 interstate 1993 staat te koop
GONE WITH THE WINGhttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Transports/moto-avance-3.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
IJSBLOK



Geregistreerd op: 06 Aug 2009
Berichten: 2452
Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
Geplaatst: 11-08-2009 11:57:07
Onderwerp:
Reageren met citaat

eerste weekend van september, bevrijdingsfeesten, een onmogelijk tijdstip voor mij....

Ik stel voor dat je ons uitnodigt zodra die goldwing van je opgepoetst is....

voor mij is een cola al goed....
_________________
.
.
Heaven can wait

Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !

http://i55.tinypic.com/v4y0eu.jpg
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 12-08-2009 01:58:33
Onderwerp:
Reageren met citaat

Geen probleem hoor.
Ik had jullie graag eens in levende lijve gezien, dit leek me een toffe gelegenheid, maar... uitstel is geen afstel en dat pintje (cola of wat dan ook) houden we zeker tegoed.

Wink Danny.
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 17-08-2009 22:57:09
Onderwerp:
Reageren met citaat

Ben gisteren gaan vliegen met mijn ex-paramotor. De gast die hem van mij gekocht had heeft hem in hestelling gegeven en ik mocht er een tijdje mee vliegen (Vincent moatje, bedankt Laughing ) Ik vloog tussen St. Truiden en Tienen vlak langs de steenweg. Op een smal zijbaantje stonden 4 Goldwing rijders te kijken. Ik ben even langs gevlogen en zag dat het een 1000, twee 1500's en een 1800 was. We hebben enkel naar elkaar kunnen zwaaien.
Ik vloog Flyke (trike) met een rood scherm met "Swing" opschrift.

Klinkt dit voor iemand bekend in de oren??? Rolling Eyes
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar:   
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group ¦
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum ¦
¦
Style: PussycatBlue ¦