|
Auteur |
Bericht |
mysteryman
Geregistreerd op: 24 Nov 2009 Berichten: 244 Woonplaats: mechelen
|
Geplaatst: 24-02-2010 00:01:19
Onderwerp: stationair toerental
|
|
|
op hoeveel toeren moet een 1500 hetbeste draaien
en hoe kun je dat het beste regelen _________________ ride or die
"I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not."-
|
|
|
|
Domi
Geregistreerd op: 25 Okt 2009 Berichten: 540 Woonplaats: Barvaux sur Ourthe (ardennen) B
|
Geplaatst: 24-02-2010 02:47:24
Onderwerp:
|
|
|
Van mij draait hij zo een 750 toeren en is best te regelen met een warme motor _________________ www.campinginternational.be / www.euroangels.be
Groetjes van Domi (maestro) en Cinthy (kwebbel) + Junior
|
|
|
|
IJSBLOK
Geregistreerd op: 06 Aug 2009 Berichten: 2452 Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
|
Geplaatst: 24-02-2010 08:45:30
Onderwerp:
|
|
|
Was een beetje een zoektocht, dikwijls een piepklein beetje bijregelen... Na een flinke tocht met de reservesleutel het benzinevak open, en dan een beetje draaien om bij te regelen...
Maar ik kom uiteindelijk ook rond de 750 toertjes uit, zoals Maestro _________________ .
.
Heaven can wait
Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !
|
|
|
|
mysteryman
Geregistreerd op: 24 Nov 2009 Berichten: 244 Woonplaats: mechelen
|
Geplaatst: 24-02-2010 21:57:29
Onderwerp:
|
|
|
ok bij mij draait die op 500 a 550 toerkes
daarmee dat die zoveel stil valt
die regelvijs waar kan ik die vinden
normaal moet die in het benzinevak zitten maar bij mij is die daar gepikt of zo _________________ ride or die
"I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not."-
|
|
|
|
wing67
Site PR
Geregistreerd op: 10 Nov 2009 Berichten: 4989 Woonplaats: Maaseik
|
Geplaatst: 24-02-2010 23:14:13
Onderwerp:
|
|
|
Citaat: | normaal moet die in het benzinevak zitten maar bij mij is die daar gepikt of zo
|
ik zou onmiddelijk een PV ke laten opstellen....., regelvijs gestolen......
en wie heeft er hier allemaal ne 1500..... _________________
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
|
|
|
|
mysteryman
Geregistreerd op: 24 Nov 2009 Berichten: 244 Woonplaats: mechelen
|
Geplaatst: 24-02-2010 23:17:16
Onderwerp:
|
|
|
ja stefan laat de polis er maar buiten
tkan ook zijn dak kik da verkocht heb voor een pinke
en ik heb ne 1500 ne zwarte hehe _________________ ride or die
"I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not."-
|
|
|
|
wing67
Site PR
Geregistreerd op: 10 Nov 2009 Berichten: 4989 Woonplaats: Maaseik
|
Geplaatst: 24-02-2010 23:35:34
Onderwerp:
|
|
|
_________________
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
|
|
|
|
IJSBLOK
Geregistreerd op: 06 Aug 2009 Berichten: 2452 Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
|
Geplaatst: 25-02-2010 08:11:27
Onderwerp:
|
|
|
Als je de benzinetank opent, terwijl je op je Wing zit, zal je ze waarschijnlijk niet zien... Ze zit een beetje verstopt, rechts boven tegen het hoekje, net onder de rand van de klep, eigenlijk... _________________ .
.
Heaven can wait
Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !
|
|
|
|
mysteryman
Geregistreerd op: 24 Nov 2009 Berichten: 244 Woonplaats: mechelen
|
Geplaatst: 25-02-2010 22:48:20
Onderwerp:
|
|
|
daar zou da moeten zitten is zelfs een houderke voorvoorzien maar tis leeg er zit niets maar kzal vantweekend is alles afvijzen en zoeken naar de carburators en het zo regelen ofzo _________________ ride or die
"I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not."-
|
|
|
|
juno61
Geregistreerd op: 27 Okt 2008 Berichten: 1817
|
Geplaatst: 25-02-2010 23:16:17
Onderwerp:
|
|
|
Klopt inderdaad wat onze vriend maestro zegt ,
het ideale bij een 1500 (zes cylinder) is 750 RPM
bij een 1200 (vier cylinder) zou het ideale
tussen de 1100 en de 1200 RPM meten zijn
de 1800 zou (denk ik) ongeveer zoals bij de 1500 moeten zijn
groetjes
rafke
|
|
|
|
IJSBLOK
Geregistreerd op: 06 Aug 2009 Berichten: 2452 Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
|
Geplaatst: 25-02-2010 23:43:15
Onderwerp:
|
|
|
Amai, draait die 1200 zoveel hoger ? _________________ .
.
Heaven can wait
Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !
|
|
|
|
juno61
Geregistreerd op: 27 Okt 2008 Berichten: 1817
|
Geplaatst: 26-02-2010 00:39:47
Onderwerp:
|
|
|
ja inderdaad ,ijsblok
dat is de reden waarom ze toen
een zes cylinder gemaakt hebben
moet wel zeggen dat het afstellen van het toerental
moet gebeuren met een warme motor
zo krijg je de toerental het beste afgesteld
greets
rafke
|
|
|
|
|