goldwing
GEGEVENS VAN DE HONDA GOLDWING 1200
Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur Bericht
WEBBIE
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 2519
Woonplaats: Ekeren
Geplaatst: 16-02-2010 23:27:00
Onderwerp: GEGEVENS VAN DE HONDA GOLDWING 1200
Reageren met citaat

http://www.mtc-heerhugowaard.com/leden/Jan%20vd%20Heyden/gegevens%20honda%20goldwing.htm
_________________
Gr Roberthttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Cligne/b_wink.gif
1200 interstate 1987
1500 interstate 1993 staat te koop
GONE WITH THE WINGhttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Transports/moto-avance-3.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
bikervivi



Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 1768
Woonplaats: SCHOTEN
Geplaatst: 16-02-2010 23:29:57
Onderwerp:
Reageren met citaat

nu nog voor een standard
_________________
http://i93.photobucket.com/albums/l41/bikervivi/image.jpg Bikers met een hart, rijden voor het goede doel http://samaritanridersbelgium.webs.com/
http://www.hondagoldwings.com/images/cliparts/animations/bikeclipan25.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
wing67
Site PR


Geregistreerd op: 10 Nov 2009
Berichten: 4989
Woonplaats: Maaseik
Geplaatst: 16-02-2010 23:42:36
Onderwerp:
Reageren met citaat

ne standaard Question Question die zit midden onder uwe motto, noemen ze ook wel eens de middenbok....... Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
http://i36.tinypic.com/2evzx4m.jpg http://i35.tinypic.com/4qq4vt.jpg
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
juno61



Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 1817

Geplaatst: 17-02-2010 13:23:44
Onderwerp:
Reageren met citaat

nee ,nee stefan
klopt wt vivian zegt de goldwing 1200 standaard
hierachter komt de 1200 interstate en dan
de goldwing aspencade

De GL1200 werd leverbaar in 1984, en bracht een volledig vernieuwd motorblok, nog steeds overigens een 4-cilinder watergekoelde boxer. Het frame was langer en stijver, waardoor de wegligging toenam. Op de Interstate en Aspencade modellen werd het kuipwerk en de beplating geïntegreerd, zodat het niet langer leek alsof de kuip achteraf was aangebracht. Het Standard model, zonder kuip en koffers beleefde in 1984 het laatste productiejaar, de vraag naar de 'kale' Goldwing was zover gezakt dat Honda de productie stopzette.

In 1985 werd de GL1200LTD leverbaar, een 'limited' uitvoering van de Aspencade met nog meer luxe: Computerised Fuel Injection (CFI), automatisch verstelbare achtervering, intercomsysteem voor rijder en passagier en een boordcomputer waren standaard op de LTD. Een jaar later werd de LTD omgedoopt tot SE-i, en werd een stereo radio met dolby ruisonderdrukking toegevoegd aan het model. Nog een jaar later werden de SE-i accessoires op de Interstate deels standaard

groetjes Wink
rafke
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar:   
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group ¦
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum ¦
¦
Style: PussycatBlue ¦