goldwing
Wat denkt de dezen wel.... ne Goldwing ==> een badkuip ??
Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur Bericht
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 18-08-2009 02:45:15
Onderwerp: Wat denkt de dezen wel.... ne Goldwing ==> een badkuip ??
Reageren met citaat

Een discussie op motorforum.be betreffende een vrouw die haar rijbewijs was kwijtgeraakt nadat ze door een rood licht meeglipte met haar voorligger:

cruiser41 schreef: (Als Goldwing rijder) Razz
Ik ken nu toevallig dat kruispunt en als je in een druk moment zit is de snelheid van alle kanten bij groen licht max 30 km/hr. Ik moet toegeven dat ik sommige agenten bij de politie van Aalst allerminst menselijk vinden en dat sommige maniakaal willen scoren om welke reden dan ook. Wat uw vrouw is overkomen is iets wat bij iedere verandering van groen naar rood voorvalt aan dat kruispunt. Die agent, zwaan, libelle of hoe je zo'n pottelikker ook wil noemen is zwaar aan het overdrijven geweest. Of je daar tegenop kan is natuurlijk aan andere vraag, maar één zaak raad ik jou ten stelligste aan... hou vast aan de straf die jij haar wil geven... net genoeg eten voor veel sex maar hou een achterpoortje open voor het geval je zelf geen zin hebt, ze moest die straf maar eens leuk vinden

SUS ANTIGOON: (met 2950 replieken op zijn naam Laughing )
tot er iemand net nog meeschuift door het rode licht en tegen uw badkuip op 2 wielen rijdt met alle gevolgen vandien...
dan roept gij moord en brabd en gaat ge ijveren voor een strenger politieoptreden...


Ik terug Wink
Wie spreekt hier over strenger of minder streng optreden? Ik maak gewoon duidelijk dat die vrouw dikke pech heeft net op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats een verkeerde handeling doet met een verkeerde zwaan aan de overkant van de straat. Met een deftige agent in dit verhaal was er een volwassen oplossing gekomen. Uiteraard kan het niet wat ze gedaan heeft, maar ik lees hier vele malen dat er meerdere al eens naast de lijn kleuren... wie niet? Maar volgens mij kan je met een positieve aanpak meer bereiken dan wat die zwaan hier heeft uitgezet.

Uw repliek slaat nergens op, maar als het U dan enkel om kwantiteit te doen is... ok dan je bent bijna aan de 3000 replieken

Wat mijn badkuip betreft: ge zit op een gevoelig plekske en zeker nu ik hem moet missen. Toch even dit: De Gl 1500 SE is een parel van een motor, velen zullen het beamen en... net die 1500 was hét uniek model uit de GOLDWING reeks. Vele 1800 rijders zijn al terug overgestapt op de 1500, vele 1000, 1100 ne 1200 rijders hebben een 1500 op hun verlanglijstje. Enfin, iedereen uiteindelijk zijn ding, maar mij ga je niet neerbuigend horen zeggen tegen een 125cc Vespa scooterrijder dat hij op een ondergewaardeerd italiaanse trontinet aan het bollen is. Uiteindelijk is het gevoel dat je eraan overhoudt op het einde van de rit hét belangrijkste. Jij ziet een Goldwing blijkbaar als een lomp traag ding en kan U niet bekoren, Ik kan uwe KTM niet inder controle houden en heb als prachtalternatief ne Goldwing. 100pk voor 3 keer zoveel kilo's, tja, ge moet daar mee kunnen leven hé. Maar, 6 dagen, met 6 man iedere dag 300km in de bergen van Italië en Zwitserland. Alle 5 collega motorvrienden in hun sas... ik mijn schouders uit de kom van mijne 1500 door de haarspeldbochten te sleuren, maar op het einde van de rit, na 1200 km autostrade in de gietende regen, moest ik ze in België alle 5 van hunne moto tillen en hun poepke intalken. Ieder zijn ding... met evenveel respect.

Wordt vervolgd Wink Confused Sad Surprised Laughing Rolling Eyes Razz Twisted Evil
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
IJSBLOK



Geregistreerd op: 06 Aug 2009
Berichten: 2452
Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
Geplaatst: 18-08-2009 07:19:48
Onderwerp:
Reageren met citaat

Cruiser41, je zal toch nog eens moeten lezen hoe ik mij voorgesteld heb.... Laughing Laughing Laughing

Wat is de tittel van dat item?
_________________
.
.
Heaven can wait

Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !

http://i55.tinypic.com/v4y0eu.jpg
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht
IJSBLOK



Geregistreerd op: 06 Aug 2009
Berichten: 2452
Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
Geplaatst: 20-08-2009 16:10:30
Onderwerp:
Reageren met citaat

Heb het gevonden...

Meneer Antigoon is duidelijk geen Goldwing-fan...

Voor de rest kan ik zijn redenering wel volgen, ik snap dan ook niet goed van waar die sneer naar die badkuip... Tenzij het een heuse overjaarse aversie is om in bad te gaan Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
.
.
Heaven can wait

Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !

http://i55.tinypic.com/v4y0eu.jpg
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 24-08-2009 23:43:29
Onderwerp:
Reageren met citaat

IJSBLOK schreef:
Heb het gevonden...

Meneer Antigoon is duidelijk geen Goldwing-fan...

Voor de rest kan ik zijn redenering wel volgen, ik snap dan ook niet goed van waar die sneer naar die badkuip... Tenzij het een heuse overjaarse aversie is om in bad te gaan Very Happy Very Happy Very Happy


Antigoon wil daar het middelpunt van de belangstelling zijn.

Tja, geen GL fan zijn is al een ziekte, ik ga hem voor de rest veel beterschap wensen, want aan die gast zijn serieus wa kosten.

See you
Danny
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 24-08-2009 23:52:08
Onderwerp:
Reageren met citaat

IJSBLOK schreef:
Cruiser41, je zal toch nog eens moeten lezen hoe ik mij voorgesteld heb.... Laughing Laughing Laughing

Wat is de tittel van dat item?


Ik heb meerdere vrienden die beroepshalve rood en doodrijders binnen de lijntjes doen kleuren, maar wat daar aan het gebeuren is, kan volgens mij niet. Dat kruispunt kan je om 17hr vergelijken met eender welk kruispunt in Ho Chi Ming in Vietnam. Volgens mij zouden traffic watchers beter de verkeersstroom coördineren i.p.v. mensen te straffen voor een onoplettendheid met een dergelijke strafmaatregel. Ik durf vloeken op bestuurders die bewust problemen creëren en wetten overtreden, maar enfin...

Toch leuk dat je reageerde.

Seg, geen BMW privé? of ben je er beu op gereden op het werk Wink
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
IJSBLOK



Geregistreerd op: 06 Aug 2009
Berichten: 2452
Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
Geplaatst: 08-09-2009 07:31:44
Onderwerp:
Reageren met citaat

Citaat:
Seg, geen BMW privé? of ben je er beu op gereden op het werk


Heb in 1994 een zware duik genomen, en was bijna dood...

Om mijn echtgenote warm te krijgen voor een motorfiets moest ik nu dus héél sterk uit de hoek komen...

Stap 1: bij motormarkt Vrints in Rijkevorsel gaan kijken naar een zwarte GL 1500. Ik had een koppel goede vrienden meegenomen, die jarenlang een GL 1500 hebben gereden en onderweg haar konden warm maken Wink
Haar reactie: in het rood is dat toch veel mooier

Stap 2: naar het motorpaleis in Beringen, daar stonden in juni twee rode wings, eentje van 9000 euro en eentje van 6400 euro.
Haar reactie: die goedkope is toch ook erg mooi

En die staat dus nu in onze garage... De eerste 2000 km zitten er bijna op, en ze valt nu bijna in slaap op de snelweg...

= missie geslaagd Very Happy
_________________
.
.
Heaven can wait

Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !

http://i55.tinypic.com/v4y0eu.jpg
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar:   
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group ¦
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum ¦
¦
Style: PussycatBlue ¦