|
Auteur |
Bericht |
Longrider
|
Geplaatst: 05-08-2008 16:37:44
Onderwerp: Windscherm
|
|
|
Hoe is de beste manier om het windscherm te verkorten moet ongeveer 5 cm af.(fijne wipzaag of slijpmolen)
|
|
|
|
bikervivi
|
Geplaatst: 05-08-2008 19:06:17
Onderwerp:
|
|
|
ik heb gehoord een slijpschijfke op laag toerental anders smelt de kunststofn hier bij ons in de buurt is er een firma die dat tussendoor doen _________________ Bikers met een hart, rijden voor het goede doel http://samaritanridersbelgium.webs.com/
|
|
|
|
jantje beton
|
Geplaatst: 11-06-2009 20:55:16
Onderwerp:
|
|
|
met een dremmel gaat dat het beste eerst tape plakken mooi aftekenen uit frezen en de kanten afpoleren en klaar
|
|
|
|
bikervivi
|
Geplaatst: 15-06-2009 21:50:23
Onderwerp:
|
|
|
ik heb 15 euro's betaald om het laten doen zonder gepruts en gesukkel _________________ Bikers met een hart, rijden voor het goede doel http://samaritanridersbelgium.webs.com/
|
|
|
|
loewieke
Geregistreerd op: 27 Okt 2009 Berichten: 501 Woonplaats: Glabbeek (Vlaams Brabant)
|
Geplaatst: 10-11-2009 09:54:20
Onderwerp: Windscherm
|
|
|
IJsblok,weet niet welk windscherm je op uwe wing staan hebt,maar het origineel scherm heb je iets meer verbruik dan met een talscherm (is die lange schuine ruit.)
Had dit ondervonden bij mijne vriend pepewing die steeds een tot twee liter per tankbeurt minder tankte .
Over deze ruit kan je wel niet overkijken ,maar persoonlijk vind ik dit geen probleem ,effe je ruit goed in de wax zetten en de regen glijd er zo weer af.
Enige nadeel van deze ruit is ,als je op de autostrade rijd de duo last kan hebben van turbelentie rond het hoofd en schouders.
Zo heb er weeral een episteltje opstaan en hopelijk hebben jullie er wat aan.
Mvg Louis
PS: wat is je voornaam
|
|
|
|
IJSBLOK
Geregistreerd op: 06 Aug 2009 Berichten: 2452 Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
|
Geplaatst: 10-11-2009 22:40:34
Onderwerp:
|
|
|
Ik denk dat men in juli een originele ruit van een SE geplaatst heeft, viel onder de aankoop bij motorpaleis Beringen in juni. de klassieke ruit met de luchtopening...
Zou die voor extra dorst voor de motor zorgen ? _________________ .
.
Heaven can wait
Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !
|
|
|
|
|