goldwing
Gestolen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur Bericht
WEBBIE
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 2519
Woonplaats: Ekeren
Geplaatst: 26-07-2009 23:39:24
Onderwerp: Gestolen
Reageren met citaat

hans( wallie) moest vandaag nog gaan werken ,en morgen vroeg gaan we op vakantie naar duitsland , ik had het slimme idee om dan nog wat kleine boodschapjes op de motor te gaan doen , ik had hem netjes geparkeerd en op slot neergezet hier in martenshoek , dat is een klein winkel centrum , ben bij mijn motor weggelopen , er stonden 2 jongens wat rond te neuzen , maar zonder daar aandacht aan te besteden ben ik gaan winkelen , toen ik na een half uurtje terug kwam was tot mijn schrik de wing verdwenen , je weet niet wat er dan door je heen gaat hoor , ik zal zeker heel stom gekeken hebben en daarna best wel paniek , heb de politie gebeld en die is ter plaatse gekomen ,we hebben in de buurt nog rondgekeken of er misschien een grapje met me uit gehaald was , maar helaas onze wing is weg ,je kan toch niet geloven dat ze met een wing zo aan de wandel gaan of makkelijk mee kunnen nemen , de politie heeft me naar huis gebracht en daar hebben we proces verbaal op gemaakt van de diefstal , heb verteld dat we morgen op vakantie gaan en niet op het buro kon komen maandag , ze gingen hun best doen om vandaag het proces verbaal rond te krijgen en net kwam de politie dan ook de papieren tekenen , en helaas nog geen enkel spoor van onze goldwing , nu maar hopen dat ze de wing weer heel terug gaan vinden , er is een buurtonderzoek gedaan en ook andere mensen hebben de 2 personen daar zien rond struinen , ze vonden het al rare figuren , maar helaas geen bewijs dat hun hier iets mee van doen hebben ,en de personen waren natuurlijk ook niet meer op de locatie te bekennen , hoop dat jullie voor ons willen uitkijken of er iets aangeboden gaat worden van onze goldwing , want ben toch bang dat hij in onderdelen verscheept wordt of helemaal de grens over verdwijnt , het kenteken is MT-43-BB , het is een bruine 1200 aspengade , met een knuffel van een walrus op het kofferrek en de naam wallie in chrome letters onder op een zijkoffer ( achterkant ) we hopen dat hij wordt gevonden en terug komt waar hij hoort
[img]http://img142.imageshack.us/img142/2264/motorwallie.th.jpg[/img]
_________________
Gr Roberthttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Cligne/b_wink.gif
1200 interstate 1987
1500 interstate 1993 staat te koop
GONE WITH THE WINGhttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Transports/moto-avance-3.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
frequentsarah1



Geregistreerd op: 29 Jul 2009
Berichten: 13
Woonplaats: antwerpen
Geplaatst: 29-07-2009 22:31:37
Onderwerp: vervolg
Reageren met citaat

Surprised wij hebben al onze contactpersonen ervan op de hoogte gesteld = Van het hoge noorden tot in het zuiden van France, en van Germany münchen tot in quebec toe. Twisted Evil

Ik denk dat deze wel moet opduiken ergens

Ik vind het steeds jammer Sad dat er schoften zijn die hun fikken niet kunnen thuis houden van andersmans trots en deze beschadigen of zelfs stelen Evil or Very Mad Twisted Evil

Bij mij hebben ze vorige week ingebroken in de werkplaats in oostende waar een nieuwe wing stond en 2 okkazies waaronder het zijspan...Een van mijn bewakers (vroegere boxer )heeft deze marokaan op heterdaad Surprised betrapt......de gevolgen ervan waren zonder pardon,marokaan gebroken kaaksbeen,3 ribben gebroken en goe pak rammel van zijn leven met een KO slag erbij tot de flikken kwamen opdagen
Geen compasie Twisted Evil met z'on gespuis bij mij Evil or Very Mad ,de grove borstel erdoor
Einde van het verhaal is... dat hij werd vrijgelaten doordat er geen voldoende bewijslast tegen hem was (had wel inbrekers materiaal bij zich )en 2 getuigen die het zagen gebeuren
arrow THIS is BELGIUM
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 01-08-2009 04:32:38
Onderwerp: Re: Gestolen
Reageren met citaat

Enerzijds vind ik het erg wat jou is overkomen, anderzijds kan ik een beetje troost vinden in jouw verhaal als lotgenoot. Ik weet wat je hierbij moet voelen en hoop van harte dat jouw trots in goede staat komt opduiken.
Het ergste van mijn verhaal is dat ik hem weet staan. Als ik hem uit de garage kan nemen en op straat zetten is hij terug van mij, want ik heb het factuur. Ik mag gewoon niet inbreken om hem te nemen.

Wat jou betreft, veel geluk toegewenst.
Danny
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 12-08-2009 01:59:39
Onderwerp:
Reageren met citaat

Surprised hoever staat het hier ???

Is geen nieuws goed nieuws?
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
IJSBLOK



Geregistreerd op: 06 Aug 2009
Berichten: 2452
Woonplaats: Deurne (Antwerpen)
Geplaatst: 12-08-2009 07:45:12
Onderwerp:
Reageren met citaat

Cruiser41 schreef:
Surprised hoever staat het hier ???

Is geen nieuws goed nieuws?


Helaas niet: er is nog steeds niets geweten over die wing in Nederland...
_________________
.
.
Heaven can wait

Grote fan van Roadwarrior ! ! ! !

http://i55.tinypic.com/v4y0eu.jpg
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht
WEBBIE
Site Admin


Geregistreerd op: 04 Aug 2008
Berichten: 2519
Woonplaats: Ekeren
Geplaatst: 12-08-2009 09:10:04
Onderwerp:
Reageren met citaat

Tot hier toe heeft onze noorderbuur hem nog niet terug. Crying or Very sad
Iedereen zoekt mee ,maar waar steken ze zo'n ding?
Je geraak die wing nergens kwijt.
Als ze ook maar ergens een bekend stuk van die wing verkopen hang je.
Zoals er in het verhaal verteld word heeft het niet lang geduurd voor ze er mee weg waren.
Dan moet je weten waar je mee bezig bent.
Mijn gedacht eigen gebruik. Evil or Very Mad

Gr Robert Wink
_________________
Gr Roberthttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Cligne/b_wink.gif
1200 interstate 1987
1500 interstate 1993 staat te koop
GONE WITH THE WINGhttp://smileys.sur-la-toile.com/repository/Transports/moto-avance-3.gif
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
frequentsarah1



Geregistreerd op: 29 Jul 2009
Berichten: 13
Woonplaats: antwerpen
Geplaatst: 12-08-2009 09:53:46
Onderwerp: vermoedens
Reageren met citaat

wij vermoeden dat ie naar ofwel ...Gana .....oekraine .... rusland.....
daar zijn er nog ni te veel Wings dus onderdelen dringend dort gezocht (denk ik zooo luidop) Rolling Eyes
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 12-08-2009 23:49:52
Onderwerp: Re: vermoedens
Reageren met citaat

frequentsarah1 schreef:
wij vermoeden dat ie naar ofwel ...Gana .....oekraine .... rusland.....
daar zijn er nog ni te veel Wings dus onderdelen dringend dort gezocht (denk ik zooo luidop) Rolling Eyes


Hier zou je de moed bij verliezen.... maar hoop doet leven.
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
hennyw



Geregistreerd op: 07 Mrt 2010
Berichten: 8

Geplaatst: 04-04-2010 14:28:43
Onderwerp:
Reageren met citaat

heb net nog even gekeken.
ja dat kan in nederland op grond van kenteken.
motor staat nog steeds als gestolen geregistreerd helaas.
zal wel niet meer terug komen na zo'n lange tijd.
_________________
Leeftijd is een papieren getal.
Ook mooi: www.glimmertjes.nl
Yesterday's the past, tomorrow's the future, but today is a gift. That's why it's called the present......
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht
Cruiser41



Geregistreerd op: 16 Jul 2009
Berichten: 24

Geplaatst: 05-04-2010 04:11:58
Onderwerp:
Reageren met citaat

Hallo allemaal,

Mijn Goldwing staat (hopelijk) nog altijd waar ik hem laatst gezien heb, alsook mijn volledige inboedel. Alles ter waarde van om en bij de 40.000 €.
Ik heb de indruk dat ze zich niet comfortabel voelen in het bezit te zijn van materiaal van anderen, dat ze zeker niet gerust kunnen slapen met het idee dat ze onrechtmatig materiaal in hun bezit houden waar de rechtmatige eigenaar jaren voor heeft gewerkt.
Ik ben er zelfs zeker van dat ze zichzelf minachten na wet ze mij hebben aangedaan, na alles wat ik voor hen heb gedaan...

Hoe ik dat allemaal weet? De reden is simpel.
Ze zijn naar de politie gestapt en klacht ingediend. Omdat ik jullie hier op het forum heb verteld wat ze me hebben aangedaan, in welke ellende ze me hebben gestoken, mijn leven hebben verwoest, puur uit geldzucht.

Hoe laag kunnen ze vallen, met al hun rijkdom en vermeende status.

We blijven volharden in de boosheid en ik blijf geloven dat op één of andere manier recht en rechtvaardigheid elkaar zullen vinden.

We blijven zoeken tot we erbij neervallen, maar blijven streven. Ze moeten met hun fikken van ons materiaal afblijven !!!!!!!!

Nog veel succes aan de andere gedupeerden Wink

Groetjes, Danny
_________________
Mijn beste vriend is gestolen. Dringend hulp gezocht !!
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
wing67
Site PR


Geregistreerd op: 10 Nov 2009
Berichten: 4989
Woonplaats: Maaseik
Geplaatst: 05-04-2010 22:37:49
Onderwerp:
Reageren met citaat

hey Danny, spijtig te horen dat het allemaal nog niet onder de voeten uit is, en dat je je spullen nog niet allemaal terughebt, had zeker gedacht, dat het ondertussen allemaal geregeld was geweest.....
Hoop voor je dat het allemaal op zijn pootjes teruchtkomt, en dat je van de zomer terug van je motor kan genieten...... Exclamation Rolling Eyes
_________________
http://i36.tinypic.com/2evzx4m.jpg http://i35.tinypic.com/4qq4vt.jpg
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar:   
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group ¦
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum ¦
¦
Style: PussycatBlue ¦