|
Auteur |
Bericht |
wing65

Geregistreerd op: 31 Mei 2010 Berichten: 14 Woonplaats: Rupelmonde:oost vlaanderen
|
Geplaatst: 19-06-2010 11:53:01
Onderwerp: garmin
|
|
|
hallo
heb hier een vraag over gps garmin street pilot 3
kan mij iemand hier raad geven of dat wat is kan da voor
een prikkie kopen heb in de auto tomtom en da werkt prima
maar heb geen kennis van garmin
grtjs pascal _________________ pascal ..... Goldwing GL 1200 Aspencade BJR 1984

|
|
|
 |
ferre

|
Geplaatst: 19-06-2010 12:10:41
Onderwerp:
|
|
|
het hangt ervan af wat jij een prikkie noemt he
de SPIII was het eerste toestel van Garmin dat specifiek voor de motorrijder was bedoeld. ik heb de mijne indertijd nog betaald met bfr. . het is er dus al heel wat jaren. er worden geen update's meer gedaan voor het toestel , ook kaartupdate's kan je er niet meer voor krijgen omdat we nu met ander kaartmateriaal werken.
zolang je route's maakt in Mapsource en naar het toestel stuurt om te rijden gaat het nog wel redelijk , maar een route ergens naatoe laten berekenen duurt wel erg lang.hier merk je duidelijk dat het toestel te kort komt. ook herberekenen tijdens het rijden gaat moeilijk , je rijd dan het toestel "verloren"dwz je positie verplaatst zich sneller dan het toestel kan rekenen.
er zitten ook 6 batterijen in die je er moet uithalen om op te laden als je het toestel binnen wilt gebruiken. op de motor heb je stroom maar je batterijen worden niet opgeladen.moet je appart doen.
besluit:
als je het kan kopen voor 50€ met 6 herlaadbare batterijen in zou ik het overwegen , al was het maar om je eerste kennis op te doen met Garmin.anders is het de prijs van de batterijen niet waard houd er wel rekening mee dat hulp zoeken ook niet meer zo evident is.nog weinigen rijden met dit type.
greetz
ferre _________________
|
|
|
 |
wing65

Geregistreerd op: 31 Mei 2010 Berichten: 14 Woonplaats: Rupelmonde:oost vlaanderen
|
Geplaatst: 19-06-2010 19:52:22
Onderwerp:
|
|
|
Oepsie ik dacht prikkie 150€ das dus veel te veel alle dan heb ik nu een beetje een idee wat die dingen moeten kosten occasie maar ik zie wel anders koop ik een nieuwe gelijk een goede....vriendelijk bedankt grtjs pascal _________________ pascal ..... Goldwing GL 1200 Aspencade BJR 1984

|
|
|
 |
|