|
Auteur |
Bericht |
Sir Jupiler
Geregistreerd op: 30 Okt 2009 Berichten: 217 Woonplaats: DEURNE antw.
|
Geplaatst: 14-04-2010 18:57:04
Onderwerp: 1500 GL 1500 SE
|
|
|
Wie kan mij het verschil uitleggen tussen een 1500 GL of 1500 SE
GROETJES GUST _________________ Eindelijk mij WING 1500 SE
|
|
|
|
ferre
Geregistreerd op: 12 Dec 2008 Berichten: 756 Woonplaats: berlaar
|
Geplaatst: 14-04-2010 19:46:16
Onderwerp:
|
|
|
ik denk dat de SE uitvoering meer opties heeft
greetz
ferre _________________
|
|
|
|
mysteryman
Geregistreerd op: 24 Nov 2009 Berichten: 244 Woonplaats: mechelen
|
Geplaatst: 14-04-2010 19:48:17
Onderwerp:
|
|
|
ik denk dat de gl 1500 en de interstate een 1470 cc heeft
en de se en aspecade 1520cc
of zo iets _________________ ride or die
"I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not."-
|
|
|
|
wing67
Site PR
Geregistreerd op: 10 Nov 2009 Berichten: 4989 Woonplaats: Maaseik
|
Geplaatst: 14-04-2010 20:17:54
Onderwerp:
|
|
|
volgens mij is een SE meer uitgerust als de basis 1500, zoals bekabeling die aanwezig is voor opties zoals een CB, verstralers enz....
ze hebben normaal gezien meer opties dan de gewone uitvoering...... _________________
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
|
|
|
|
WEBBIE
Site Admin
Geregistreerd op: 04 Aug 2008 Berichten: 2519 Woonplaats: Ekeren
|
Geplaatst: 14-04-2010 20:27:57
Onderwerp:
|
|
|
wikipedia
1988 bracht de meeste veranderingen zien aan de Gold Wing-serie sinds haar oprichting. The Suzuki GV1400 Cavalcade and Yamaha Venture/Venture Royale abandoned the market segment in the wake of the GL1500's introduction (the Venture returned in 1999). [ citation needed ] Kawasaki was the only competition that remained with the Kawasaki Voyager XII, which continued until 2004. De Suzuki GV1400 Cavalcade en Yamaha Venture / Venture Royale verliet de markt segment in het kielzog van GL1500's introductie van de (de Venture keerde terug in 1999). [ bewerken ] Kawasaki was de enige wedstrijd die nog steeds met de Kawasaki Voyager XII, die voortduurde tot 2004 . The biggest difference was that the flat-4 engine was replaced with a 1,520 cc (93 cu in) flat-6 engine. Het grootste verschil was dat de vlakke-4 motor was vervangen door een 1520 cc (93 cu in) flat-6 motor. Although it was still carbureted, Honda introduced solid state digital ignition. Hoewel het nog carbureted, introduceerde Honda solid state digitale ontsteking. This both increased power and reduced noise. Dit zowel een toegenomen vermogen en minder lawaai. Honda also enclosed the entire motorcycle in plastic, giving it a seamless appearance. Honda ook ingesloten in de gehele motorfiets in plastic, waardoor het een naadloze uitstraling.
One major innovation was the addition of a "reverse gear", which was actually a creative use of the electric starter motor linked to the transmission. Een belangrijke vernieuwing is de toevoeging van een "achteruit", wat eigenlijk een creatief gebruik van de elektrische startmotor in verband met de transmissie. Because of the size and weight, it was felt that some people would have problems backing it up. Vanwege de omvang en het gewicht, was men van mening dat sommige mensen problemen zou backups te maken hebben.
Between 1988 and 1990, only one model was available. Tussen 1988 en 1990, slechts een model beschikbaar was. From 1990 Honda introduced the SE, which was essentially a cosmetic improvement including things like two-tone paint, a trunk spoiler and some others and most options were added to this model. [ clarification needed ] In later years more features were added to the SE after criticism [ by whom? ] that the price premium brought little more than window dressing. Vanaf 1990 introduceerde Honda de SE, die in wezen was een cosmetische verbetering met inbegrip van dingen als twee-tone lak, romp spoiler en een aantal anderen en de meeste opties waren toegevoegd aan dit model. [ verduidelijking nodig ] In latere jaren meer functies werden toegevoegd aan de SE Na kritiek [ door wie? ] dat het prijsverschil kleedkamer bracht iets meer dan venster.
Other models included were the Interstate (1991–1996) this was a very basic version with no rear adjustable foot rests, a very basic radio, no intercom and other changes to make it a more basic large bike. Andere modellen opgenomen waren de Interstate (1991-1996) was dit een zeer eenvoudige versie met geen achter verstelbare voetsteunen, een heel fundamentele radio, geen intercom en andere wijzigingen maken haar tot een meer fundamentele grote fiets. The Aspencade (1991–2000) was essentially the same as the SE, however it did not have the CB, the rear upper spoiler or two-tone paint work, and other minor differences. De Aspencade (1991-2000) was in wezen hetzelfde als de SE, maar het niet over de CB, het achterste bovenste spoiler of two-tone lakwerk, en andere kleine verschillen. Most of the missing features of the Aspencade were sold under Honda's Hondaline brand. De meeste van de ontbrekende kenmerken van de Aspencade werden verkocht onder het merk Honda's Hondaline. _________________ Gr Robert
1200 interstate 1987
1500 interstate 1993 staat te koop
GONE WITH THE WING
|
|
|
|
pepewing
Geregistreerd op: 05 Nov 2009 Berichten: 57 Woonplaats: HOBOKEN
|
Geplaatst: 14-04-2010 20:58:14
Onderwerp:
|
|
|
kort en bondig...
het zijn allemaal GL1500 maar t onderscheid zit hem in
GL1500 interstate
GL1500 Aspencade
GL1500 SE
interstate is de "kaalste", geen extra's , alleen radio
gevolgd door Aspencade,radio-casette,achteruit
en dan de SE (Speciale Edition) met alles erop en eraan.
radio-casset, automatixhe pinkers, achteruit, ....
|
|
|
|
wing67
Site PR
Geregistreerd op: 10 Nov 2009 Berichten: 4989 Woonplaats: Maaseik
|
Geplaatst: 14-04-2010 21:05:45
Onderwerp:
|
|
|
alléé, weeral bijgeleerd, ik had altijd gedacht dat er maar twee versies waren, de gewone en de SE........, je ziet, nooit te oud om bij te leren... _________________
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
|
|
|
|
henkje
Geregistreerd op: 15 Nov 2009 Berichten: 11 Woonplaats: zwijndrecht (nl)
|
Geplaatst: 14-04-2010 22:36:13
Onderwerp:
|
|
|
en de 2 kleuren.... niet te vergeten, in hoogte verstelbare duo voeten steun.
meestal een spoiler op de topkoffer, en ga zo maar door...
toedeloe _________________ wat mooi is het toch...
|
|
|
|
bikervivi
Geregistreerd op: 04 Aug 2008 Berichten: 1768 Woonplaats: SCHOTEN
|
|
|
|
wing67
Site PR
Geregistreerd op: 10 Nov 2009 Berichten: 4989 Woonplaats: Maaseik
|
Geplaatst: 14-04-2010 23:40:40
Onderwerp:
|
|
|
weeral bijgeleerd...... , dacht dat die 1500 allemaal ne achteruit hadden, ik ben achter op dat gebied geloof ik.... _________________
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
|
|
|
|
jantje beton
Geregistreerd op: 11 Jun 2009 Berichten: 1026 Woonplaats: hoeselt
|
Geplaatst: 14-04-2010 23:45:21
Onderwerp:
|
|
|
ja manneke gij heb een viese sprong gemist 1200-1800 _________________
wees niet bedeesd Jantje is weer op het forum geweest
|
|
|
|
bikervivi
Geregistreerd op: 04 Aug 2008 Berichten: 1768 Woonplaats: SCHOTEN
|
Geplaatst: 14-04-2010 23:49:01
Onderwerp:
|
|
|
maar hij heeft het toe dat hij bijleerd, gaat nog zo slim worden als ne An.......... _________________ Bikers met een hart, rijden voor het goede doel http://samaritanridersbelgium.webs.com/
|
|
|
|
wing67
Site PR
Geregistreerd op: 10 Nov 2009 Berichten: 4989 Woonplaats: Maaseik
|
Geplaatst: 14-04-2010 23:49:47
Onderwerp:
|
|
|
ja, eigelijk wel spijtig, ik ken der nie over meepraten, heb nooit geene 1500 gehad......... _________________
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
|
|
|
|
bikervivi
Geregistreerd op: 04 Aug 2008 Berichten: 1768 Woonplaats: SCHOTEN
|
Geplaatst: 14-04-2010 23:50:49
Onderwerp:
|
|
|
wing67 schreef: | ja, eigelijk wel spijtig, ik ken der nie over meepraten, heb nooit geene 1500 gehad......... |
ikke nog gene 1800 _________________ Bikers met een hart, rijden voor het goede doel http://samaritanridersbelgium.webs.com/
|
|
|
|
wing67
Site PR
Geregistreerd op: 10 Nov 2009 Berichten: 4989 Woonplaats: Maaseik
|
Geplaatst: 14-04-2010 23:53:20
Onderwerp:
|
|
|
Citaat: | maar hij heeft het toe dat hij bijleerd, gaat nog zo slim worden als ne An.......... |
neenee vivi, ik weet waar ge naar toe wil, een
An...... ANTITERREURGEVECHTSSPORTVLIEGTUIGJEVENTIELDOPJE zeker....... _________________
-----GL 1800 - Hannigan GTL sidecar ---------------------Rune 1800 chrome edition-----
|
|
|
|
|